.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فاصله زیاد مازندران با سرانه بهداشت و درمان

در حال حاضر يك‌هزار و 650 پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني در كشور وجود دارد كه از اين تعداد، يك‌هزار پايگاه در دولت نهم راه‌اندازي شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كامران باقري لنكراني در مراسم افتتاح دستگاه سي‌تي اسكن بيمارستان شهيد رجايي تنكابن اظهار داشت: 60 هزار پروژه كوچك و بزرگ نيمه تمام در كشور در زمان تحويل گرفتن اين مسئوليت وجود داشت كه امروز با قدرت مي‌گويم تمام پروژه‌هاي قبلي تا 60 درصد به پايان رسيده است.
وزير بهداشت با اشاره به اينكه 100 هزار پروژه جديد در مجموع دولت نهم آغاز شده است، گفت: از اين تعداد پروژه، 50 هزار پروژه به اتمام رسيده است.
وي افزود: در استان مازندران در سفر نخست، 15 پروژه در بخش بهداشت و درمان تعريف شد كه معادل 10 درصد كل پروژه‌هاي بيمارستاني بود كه اين نشان مي‌دهد كه استان مازندران فاصله زيادي با ديدگاه‌هاي ما نسبت به امر بهداشت و درمان دارد.
باقري لنكراني ادامه داد: در سفر دوم اعتبارات را هدفمند كرديم و توجه ما بيشتر به شهرهاي كوچك است.
وي يكي از برنامه‌هاي اصلي اين وزراتخانه را ارتقاي خانه‌هاي بهداشت در روستاها عنوان كرد و گفت: در اين راستا در استان مازندران به صورت جهشي عمل كرديم ولي فاصله ما تا نقطه ايده‌ال زياد است.
وي افزود: در جريان‌هاي سفرهاي استاني مهم‌ترين دستاورد خود را اجرايي كردن مصوبات كشور در بخش نياز محور بوده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران نيز در اين مراسم گفت: افتتاح دستگاه سي تي اسكن، با اعتبار يك ميليارد تومان، راه‌اندازي پايگاه‌هاي اورژانس، دانشگاه بين‌المللي رامسر و پروژه عظيم بيمارستان جايگزين 100 تختخوابي تنكابن از جمله خدماتي است كه دولت نهم در غرب مازندران در بخش بهداشت و درمان انجام داده است.
حميد محمد جعفري افزود: دستگاه سي‌تي اسكن بيمارستان شهيد رجايي با اعتبار 700 ميليون تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت به بهره‌برداري رسيد و بخش سايت آن را نيز خيران شهرستان با اهداي مبلغ 300 ميليون تومان را متقبل شدند.
وي از تكميل 15 پروژه بيمارستاني در سطح استان خبر داد و گفت: با تكميل و ساماندهي اين پروژه‌ها يك هزار و 500 تختخواب بيمارستاني اضافه مي‌شود.
استاندار مازندران نيز در اين مراسم گفت: غرب مازندران نياز به توجه بيشتري دارد و بايد مازندران از حالت گذشته تغيير داد.
سيد‌محمد كريمي ادامه داد: استان مازندران در دو ماه گذشته ميزبان بيش از 9 ميليون مسافر بوده و با توجه به جمعيت سه ميليون نفري استان نيازهاي متفاوتي براي آن ايجاد مي‌شود‌.
وي ادامه داد: با عنايت و توجه دولت نهم بحث توريسم درماني در مازندران در حال شكل گرفتن است كه اميدواريم با فراهم شدن اين امكان تحول اقتصادي بزرگي در مازندران شكل بگيرد.
وي توسعه بنادر و فرودگاه‌هاي استان را از زير ساخت‌ها نام برد و تصريح كرد: فقط در بندر نوشهر بخش تخليه و بارگيري به يك ميليون تن رسيد كه بايد اين رقم درآينده به پنج برابر برسد.
كريمي پايانه گل و گياه در عباس آباد و راه‌اندازي نيروگاه در نوشهر را از ديگر موارد زير ساخت‌ها ذكر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.673 seconds.